W firmach zajmujących się telemarketingiem, sprzedażą online czy doradztwem telefonicznym, niezbędnym narzędziem do pracy są telefony oraz słuchawki typu call center. Oczywiście nie wszystkie tego typu urządzenia będą w stanie spełnić nasze oczekiwania, dlatego warto bardzo dobrze zastanowić się nad ich wyborem.

Słuchawki call center

Wybór słuchawek call center jest duży, dostępne są różne modele zaopatrzone w mikrofony. To, jaki model słuchawek wybierzemy w dużej mierze będzie zależeć od specyfiki firmy oraz częstotliwości, a także długości przeprowadzanych rozmów. Obecnie na rynku dostępne są słuchawki axtel, które bez wątpienia są godne polecenia. To renomowana, cieniona firma, która dostarcza dobrych jakościowo rozwiązań. W ich ofercie można znaleźć słuchawki nagłowne z mikrofonem przewodowe i bezprzewodowe, można wybierać też spośród modeli jednousznych lub dwuusznych w zależności od nich przeznaczenia. Producent wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, dlatego proponuje rozwiązania bardzo praktyczne, słuchawki call center zaopatrzone w mikrofony doskonale tłumiące szum z otoczenia.

Axtel PRO duo NC WB

Ciekawą propozycją są słuchawki Axtel PRO duo NC WB będące idealnym rozwiązaniem dla pracowników obsługi klienta albo biura call center. Ten model sprawdzi się w przypadku średniego natężenia hałasu otoczenia. To słuchawki o lekkiej, wzmacnianej konstrukcji pokrytej gumowym materiałem i skóropodobnymi poduszkami. Wbudowany mikrofon ma opcję redukcji szumów, także można prowadzić rozmowy w komfortowych warunkach.