słuchawka call center

PLATORA Pro-D (Wideband)

słuchawka nagłowna z mikrofonem na dwoje uszu

Idealne dla:

  • pracowników biur obsługi klienta lub pracy przy telefonie w warunkach ŚREDNIEGO natężenia hałasu 
  • energicznych call center o dużej ilości  obsługiwanych połączeń (dodatkowe wzmocnienia słuchawki dla dłuższej żywotności)
  • wdrażania dużych projektów z branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu idealnego stosunku jakości do ceny

Cechy produktu

słuchawki call center plaora pro
  • Zakończenie: szybkozłączka (standard Jabra QD – Quick Disconnect)
  • Podłączenie słuchawki call center : komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet – za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno)
  • Konstrukcja na dwoje uszu – taka budowa pozwala lepiej skoncentrować się na rozmowie w przypadku większego hałasu w pomieszczeniu.
  • Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia – wycina niepożądane dźwięki rozmów w tle.
  • Elastyczny wysięgnik mikrofonu – ułatwia precyzyjne ustawienie mikrofonu względem ust.
  • Wytrzymała konstrukcja – dodatkowe wzmocnienia pałąka dla dłuższej żywotności.
  • Wymienne skóropodobne poduszki / osłona na mikrofon kupowana osobno – tłumi m. in. dźwięki oddechu.
  • Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne.
Zobacz artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia
Zobacz artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: Parametry słuchawek call center

Specyfikacja:

  • Czułość mikrofonu: -48 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz)
  • Dynamika mikrofonu (głośność): b/d
  • Pasmo dźwięku: 20 – 10000 Hz
  • Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB

Więcej informacji i prezentacja na stronie producenta słuchawki callceter platora.pl

Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne)

Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek:


Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać lub szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swojego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu – dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.

Zobacz także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center