słuchawka call center
PLATORA Pro-D (Wideband)
słuchawka nagłowna z mikrofonem na dwoje uszu


Idealne dla:
- pracowników biur obsługi klienta lub pracy przy telefonie w warunkach ŚREDNIEGO natężenia hałasu
- energicznych call center o dużej ilości obsługiwanych połączeń (dodatkowe wzmocnienia słuchawki dla dłuższej żywotności)
- wdrażania dużych projektów z branży komunikacji głosowej przy utrzymaniu idealnego stosunku jakości do ceny
Cechy produktu

- Zakończenie: szybkozłączka (standard Jabra QD – Quick Disconnect)
- Podłączenie słuchawki call center : komputer, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, tablet – za pośrednictwem kabla przyłączeniowego (kable przyłączeniowe kupowane osobno)
- Konstrukcja na dwoje uszu – taka budowa pozwala lepiej skoncentrować się na rozmowie w przypadku większego hałasu w pomieszczeniu.
- Kierunkowy mikrofon z redukcją hałasu z otoczenia – wycina niepożądane dźwięki rozmów w tle.
- Elastyczny wysięgnik mikrofonu – ułatwia precyzyjne ustawienie mikrofonu względem ust.
- Wytrzymała konstrukcja – dodatkowe wzmocnienia pałąka dla dłuższej żywotności.
- Wymienne skóropodobne poduszki / osłona na mikrofon kupowana osobno – tłumi m. in. dźwięki oddechu.
- Słuchawki z oficjalnej polskiej dystrybucji na gwarancji producenta z serwisem na uszkodzenia mechaniczne.
![]() | Zobacz artykuł na temat redukcji szumów: Słuchawki biurowe call center z redukcją hałasu z otoczenia Zobacz artykuł na temat parametrów słuchawek do call center: Parametry słuchawek call center |
Specyfikacja:
- Czułość mikrofonu: -48 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz)
- Dynamika mikrofonu (głośność): b/d
- Pasmo dźwięku: 20 – 10000 Hz
- Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): max 100 dB
Więcej informacji i prezentacja na stronie producenta słuchawki callceter platora.pl
Gwarancja: 24 miesiące producenta w serwisie wewnętrznym (obejmuje uszkodzenia mechaniczne)
Do kompletu należy dokupić odpowiednią przejściówkę do słuchawek:




Jeśli nie jesteś pewien jaką przejściówkę wybrać lub szukasz specjalnego kabla przyłączeniowego do swojego telefonu, skontaktuj się z obsługą sklepu – dobierzemy dla Ciebie odpowiednią przejściówkę.
Zobacz także: artykuł opisujący jak wybrać słuchawki do Call Center
Słuchawki nagłowne podzielimy na dwie kategorie, są to słuchawki nagłowne przewodowe oraz słuchawki nagłowne bezprzewodowe. W centrach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów możesz więcej przeczytac na stronie
https://www.alt4.pl/jakie-sluchawki-najlepiej-wybrac/