585858004 info@ergonix.pl

Bez względu na to, czy prowadzimy firmę call center czy biuro obsługi klienta, ważne jest odpowiednie wyposażenie, które umożliwi sprawą komunikację z klientami oraz kontrahentami. Dobrej jakości słuchawki call center to podstawa, dzięki temu, nawet wielogodzinne rozmowy telefoniczne nie będą wyzwaniem. Jakie słuchawki call center kupić?

Platora PRO

Słuchawki nagłowne z mikrofonem marki Platora to dobre rozwiązanie dla każdego, kto szuka słuchawek w dobrej cenie, jednocześnie wykonanych solidne z dbałością o detale. Model Platora PRO jest niedrogi, taki sprzęt dobrze sprawdzi się w przypadku pracy w pomieszczeniach o niewysokim natężeniu hałasu. Słuchawki są dwuuszne, to lekka i bardzo wytrzymała konstrukcja o prostym wzornictwie i obrotowych odbiornikach. Producent jest znany i ceniony przez wielu klientów, oferuje produkty naprawdę dobrej jakości, jednocześnie w dość przystępnej cenie.

Na co zwrócić uwagę wybierając słuchawki?

Słuchawki call center muszą być przede wszystkim wytrzymałe i wygodne w użytkowaniu. Nawet po wielu godzinach rozmów, powinny zapewniać odpowiedni komfort noszenia, nie mogą ściskać głowy, czy zsuwać się z uszu. Konstrukcja musi być solidna, co więcej bardzo ważną kwestią jest oczywiście jakość dźwięku. Warto zwrócić uwagę na mikrofon, który powinien dobrze tłumić hałasy z zewnątrz, wtedy rozmowa jest komfortowa.

Tanie słuchawki wcale nie muszą być złe, idealny stosunek ceny do jakości produktu jest możliwy. Słuchawki proponowane przez markę PLATORA to najlepszy przykład.