Bez względu na to, czy prowadzimy firmę call center czy biuro obsługi klienta, ważne jest odpowiednie wyposażenie, które umożliwi sprawą komunikację z klientami oraz kontrahentami. Dobrej jakości słuchawki call center to podstawa, dzięki temu, nawet wielogodzinne rozmowy telefoniczne nie będą wyzwaniem. Jakie słuchawki call center kupić?
Platora PRO
Słuchawki nagłowne z mikrofonem marki Platora to dobre rozwiązanie dla każdego, kto szuka słuchawek w dobrej cenie, jednocześnie wykonanych solidne z dbałością o detale. Model Platora PRO jest niedrogi, taki sprzęt dobrze sprawdzi się w przypadku pracy w pomieszczeniach o niewysokim natężeniu hałasu. Słuchawki są dwuuszne, to lekka i bardzo wytrzymała konstrukcja o prostym wzornictwie i obrotowych odbiornikach. Producent jest znany i ceniony przez wielu klientów, oferuje produkty naprawdę dobrej jakości, jednocześnie w dość przystępnej cenie.
Na co zwrócić uwagę wybierając słuchawki?
Słuchawki call center muszą być przede wszystkim wytrzymałe i wygodne w użytkowaniu. Nawet po wielu godzinach rozmów, powinny zapewniać odpowiedni komfort noszenia, nie mogą ściskać głowy, czy zsuwać się z uszu. Konstrukcja musi być solidna, co więcej bardzo ważną kwestią jest oczywiście jakość dźwięku. Warto zwrócić uwagę na mikrofon, który powinien dobrze tłumić hałasy z zewnątrz, wtedy rozmowa jest komfortowa.
Tanie słuchawki wcale nie muszą być złe, idealny stosunek ceny do jakości produktu jest możliwy. Słuchawki proponowane przez markę PLATORA to najlepszy przykład.
Axtel to dobra firma, słuchawki mają dobrej jakości, ale niedrogie.
Polecam te słuchawki są praktyczne i wytrzymałe.