585858004 info@ergonix.pl

Wsparcie techniczne MIP (konfiguracja u klienta)

Usługa wsparcia technicznego w postaci wizyty inżyniera na instalacji opartej na urządzeniach marki ACTi, GeoVision, IQeye, ExacqVision, Qnap i Koukaam. Usługa skierowana jest do partnerów, którzy potrzebują pomocy osoby w ramach wdrożenia rozwiązań monitoringu IP

Cena: Bezpłatnie

Opis

Usługa wsparcia technicznego w postaci wizyty inżyniera na instalacji opartej na urządzeniach marki ACTi, GeoVision, IQeye, ExacqVision, Qnap i Koukaam.
Usługa skierowana jest do partnerów, którzy potrzebują pomocy osoby w ramach wdrożenia rozwiązań monitoringu IP.

Zakres wsparcia onsite obejmuje:

1.Konfigurację i diagnozowanie elementów monitoringu IP:

  • kamery,
  • video servery,
  • rejestratory sieciowe ACTi, Qnap i Koukaam
  • oprogramowanie ExacqVision, GeoVision oraz ACTi NVR
  • a w szczególności:
    • wstępną konfigurację kamer
    • dostosowywanie parametrów kamer do panujących warunków
    • wstępną instalację oraz konfigurację oprogramowania ACTi, GeoVision, Exacq
    • wstępną konfigurację rejestratorów
    • tworzenie harmonogramów pracy rejestratorów i oprogramowania
    • aktualizację oprogramowania
    • wgrywanie licencji*
    • tworzenie kopii bezpieczeństwa
    • migrację systemów
    • weryfikację parametrów konfiguracyjnych istniejącego systemu
    • diagnostykę istniejącego monitoringu
    • inne zadania ustalane indywidualnie w momencie zgłoszenia zapotrzebowania na usługę
2. Konfigurację elementów sieci przewodowej, wykorzystywanej do podłączenia infrastruktury monitoringu IP – pod warunkiem ustalenia zakresu, oraz dostarczenia wymaganych informacji, przed wizytą na miejscu instalacji.


3. Inne zadania, np. konfigurację stacji klienckich, aplikacji mobilnych – po wcześniejszym ustaleniu.

Zakres wsparcia onsite nie obejmuje:

  • fizycznej instalacji kamer, rejestratorów, okablowania itp.
  • konfiguracji aplikacji i urządzeń firm trzecich, tj. rejestratorów, serwerów, modułów POS, kontroli dostępu itp.

Szczegółowe warunki realizacji usługi:

1. Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę należy skierować na adres: help@fen.pl
2. Szczegółowy zakres oraz termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie po oficjalnym zgłoszeniu zapotrzebowania na usługę, w tym celu należy w zgłoszeniu umieścić zwrotne dane kontaktowe.
3. Po zaakceptowaniu zakresu prac, terminu wykonania oraz wstępnej wyceny wysyłane jest potwierdzenie.
4. Podpisane potwierdzenie należy odesłać zwrotnie, stanowi to oficjalne zamówienie usługi
5. Po wykonaniu usługi, otrzymają Państwo potwierdzenie zawierające: zakres wykonanych prac, pliki konfiguracyjne rejestratora oraz kamer, ostateczną cenę za wykonaną usługę oraz fakturę.
6. Koszty usługi w systemie podane są dla jednej roboczogodziny, orientacyjny koszt usługi podawany jest wraz z potwierdzeniem przed wykonaniem usługi, a całkowity koszt usługi uzależniony jest od rzeczywistego czasu konfiguracji oraz kosztów dodatkowych związanych z wykonaniem usługi.
7. Do całkowitych kosztów usługi doliczane są wydatki poniesione podczas wykonania usługi, min. koszty dojazdu oraz koszty noclegu w przypadku usługi trwającej dłużej niż 8 godzin.
8. Minimalny czas trwania dla usługi onsite to 4 h.
9. Warunkiem koniecznym aby usługa mogła zostać wykonana, jest umożliwienie inżynierowi w terminie wykonania usługi dostępu do elementów infrastruktury klienta.
10. Brak możliwości udostępnienia elementów infrastruktury monitoringu IP w terminie wykonania usługi skutkować będzie niemożliwością jej realizacji i obciążeniem klienta poniesionymi kosztami.

* – pod warunkiem wcześniejszego wygenerowania licencji dla rejestratora/oprogramowania(licencja może zostać wygenerowana przez pracownika FEN przy założeniu wcześniejszego dostarczenia danych szczegółowych rejestratora/oprogramowania)